فطرس

فطرس که پرش را شرر قهر خدا سوخت...باز آنکه بدادش پر پرواز حسین است
  • فطرس

    فطرس که پرش را شرر قهر خدا سوخت...باز آنکه بدادش پر پرواز حسین است

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۲ ب.ظ

از نو

سلام علیکم

بعد از حدود دو سال دوباره به فضای مجازی پا گذاشتم. چند روزیه که خاک کنکورو از سرودوشم تکوندمو البته با پایان این مرحله از زندگیم  نتیجه اش هر چی که باشه وارد فاز جدیدی شدم

ورود به این فاز جدید نیاز مبرمی به سرک کشیدن تو هر کار و هر جایی داره. و فعلا مشغول همین کارم. از عکاسی گرفته تا شعر و شاعریو فعالیت سیاسیو ....

اینجا ها هم یکی از روزنه هاییه که یا من از توش سرک بکشم یا شما از ازش تو افکارم  سرک بکشید.

وب نویسی هرگز برام یه تفنن نیست. اینجا هرگز استراحتگاه اندیشه ی من نخواهد بود. لطفا با این دید وارد نشید.


 

یا علی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۴
fotross fotross

نظرات  (۵)

می بینم که به طرز عجیبی اسم وبلاگمو دزدیدی!!

قالبتم دوس ندارم سیبیلو!

خودتم که ازت متنفرم!:))

حالا ولی مبارکه!!

:x

پاسخ:
شما هم حسینی شدی؟!!!!
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۵ بنت الهدی حسینی

به روز رسانده شدم!

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۸ بنت الهدی حسینی

یه دستی به سر و روی اینجا بکش.

آفرین!

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۰ بنت الهدی حسینی

ی فسیل!

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۳ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم.

به روز هستم.

یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی